Konkurs i Program Doradztwa Konsumenckiego
"Laur Eksperta"

Zdobądź znak jakości dla produktów i usług przyznawany przez Kapitułę złożoną z naukowców najbardziej prestiżowych polskich uczelni

Laur Eksperta

Opinie

Bogusław Kowalski, Prezes Grupy Kapitałowej Graal
 
Jako Grupa Kapitałowa Graal stale pracujemy nad jakością naszych produktów, dlatego każda nagroda jest dla nas zawsze powodem do dumy i motywacją do dalszego rozwoju. Linia produktów SuperFish Prestige, która otrzymała wyróżnienie „Laur Eksperta”, powstała po to, aby sprostać wymaganiom klientów przywiązujących dużą wagę do wielu aspektów produktów, jak: najwyższa jakość składników, smak, a nawet opakowani  odzwierciedlające wyjątkowość całej linii. Wśród produktów SuperFish Prestige nasi klienci znajdą m.in. polędwice z łososia, sardynki, ryby wędzone i ryby w zalewach, skomponowane z ulubionymi składnikami wysokiej jakości, w tym chociażby suszonymi pomidorami, kaparami czy owocami goji. Linia SuperFish Prestige to także odpowiedź na lukę w segmencie rybnych produktów luksusowych. Odznaczenie jej „Laurem Eksperta” jest dla nas szczególnie cenne, ponieważ zostało przyznane przez kapitułę złożoną z naukowców polskich uczelni i ekspertów, a więc klienci mogą mieć pewność, że nasza marka to świadectwo najwyższych standardów. To również docenienie naszych wysiłków, które wkładamy w każdy etap produkcji, za co dziękujemy. Niezwykle ważne są dla nas nie tylko stałe monitorowanie zadowolenia klientów z oferty oraz czuwanie nad procesem produkcyjnym i inwestycje w technologie, dzięki którym możemy dostarczać konsumentom wyroby najwyższej jakości, ale rozumiemy również, jak wielkie znaczenie ma czynnik ludzki. Właśnie dlatego dbamy o jak najlepsze warunki pracy – wyróżnienie Laur Eksperta to również nagroda dla naszych pracowników, zatem dziękujemy im za codzienny wkład w sukcesy, które wspólnie osiągamy.


Mirosław Siwirski, Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny PCC EXOL S.A.
 
Znak jakości w konkursie "Laur Eksperta", jest przyznawany przez Kapitułę złożoną z naukowców najlepszych polskich uczelni. Uznanie tak znamienitego grona to bezsprzecznie wielki zaszczyt, który jednak zobowiązuje i stanowi bodziec do dalszego działania w zakresie wdrażania innowacji i promowania zrównoważonej produkcji i konsumpcji. Zdobyte wyróżnienie jest więc dla na nas źródłem motywacji do ciągłego podnoszenia jakości produktów i zwiększania atrakcyjności oferty Spółki. Robimy to zarówno poprzez innowacje w technologiach wytwarzania, jak i przez poszukiwanie nowych zastosowań aplikacyjnych dla naszych produktów. Komunikujemy nie tylko sam fakt posiadania certyfikatu, ale przede wszystkim wartości jakie za nim stoją. Nasza oferta jest skierowana do sektora B2B. Wytwarzamy substancje i formulacje chemiczne dla wielu branż przemysłowych, gdzie kluczowym kryterium wyboru dostawcy jest jakość. Dlatego „Laur Eksperta” gości na naszych stronach internetowych, w mediach społecznościowych, prezentacjach firmowych i wielu innych kanałach komunikacji. Nie tracimy okazji, aby chwalić się takim sukcesem.


Aneta Kłunduk, pełnomocnik właściciela Przedsiębiorstwa Konsultingowego AGM
 
Wzięliśmy udział w Konkursie "Laur Eksperta", ponieważ chcieliśmy się zorientować, jak eksperci ocenią naszą działalność oraz gdyby udało nam się uzyskać tytuł, dodatkowo wykreować markę świadczonych przez nas usług. Ponadto zależało nam na zwiększeniu zaufania Klientów. W pewnym sensie chcieliśmy poddać się ocenie czy weryfikacji, by uzyskać pewność co do właściwego kierunku naszych działań. Bardzo ucieszył nas fakt, iż to co robimy, zostało pozytywnie ocenione przez ekspertów i stało się dla nas motorem do dalszych działań oraz stałego rozwoju. Certyfikat "Laur Eksperta" umieściliśmy na naszej stronie internetowej, portalach oraz materiałach reklamowych. Ponadto znakiem opatrujemy oferty wysyłane do Klientów i korespondencję firmową. Biorąc udział w konkursach, również przekazujemy skan certyfikatu, ponieważ jesteśmy dumni z uzyskanego wyróżnienia. Jeśli chodzi o naszą działalność i to co nas wyróżnia, to pierwszym elementem jest uczciwość, przede wszystkim wobec klientów, ale również wobec siebie nawzajem oraz wykonywanie usług w sposób niezwykle rzetelny, dostosowany wprost do potrzeb i wymagań konkretnego Klienta. Zatrudniamy kilku specjalistów dedykowanych do poszczególnych usług. W roku 2013 opracowaliśmy i wdrożyliśmy w życie kodeks etyczny, w oparciu o który staramy się działać zarówno w stosunkach wewnątrz firmy, jak i na zewnątrz. W tym też roku uzyskaliśmy certyfikat "Odpowiedzialni Społecznie", co potwierdza, że działamy w dobrej wierze dla Klienta i społeczeństwa. Dowodem świadczenia usług na najwyższym poziomie jest posiadanie certyfikatu Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001 oraz ISO 29990 w zakresie usług edukacyjnych, ponadto nasi Konsultanci wpisani są do bazy doradców CSR PARP, a niedawno uzyskaliśmy tytuł firmy szkoleniowo-doradczej roku 2016. Nasze usługi świadczymy kompleksowo, opiekujemy się naszymi Klientami długofalowo, pamiętamy o ważnych terminach, śledzimy sytuację rynkową i informujemy Klientów o istotnych dla ich działalności zmianach w przepisach prawa, pomagamy w wyjściu z trudnych sytuacji, wszystko to w znacznej mierze skutkuje wieloletnią, owocną współpracą.


Maciej Wojtasiewicz, Członek Zarządu Datacomp Sp. z o.o.
 
Jesteśmy firmą informatyczną z wieloletnim stażem i ugruntowaną pozycją na rynku i doskonale wiemy, jak ważna jest jakość wyprodukowanych systemów IT. Bez stałej współpracy z Klientem, tworzenie systemu informatycznego odbywa się w oderwaniu od rzeczywistości. Trzeba sobie zdać sprawę, że nasze systemy wykorzystywane są na co dzień przez setki osób i to od naszych systemów w dużej mierze zależy efektywność i jakość wykonywanej przez nich pracy. Dlatego też każda uwaga ze strony Klienta odnośnie systemu jest z uwagą rozpatrywana, bo w efekcie końcowym ma ona służyć Klientowi. Jakość obsługi Klienta jest więc dla nas na pierwszym miejscu. Należy pamiętać, że wybór systemu informatycznego jest często decyzją na wiele lat i niezadowolenie Klienta pociąga za sobą brak dobrej rekomendacji. To właśnie rekomendacja jest często czynnikiem decydującym przy wyborze systemu. „Laur Eksperta” niewątpliwie jest taką rekomendacją dla Klienta i dzięki niej Klient bardziej zwróci uwagę na nasz system. Każdorazowo staramy się informować rynek o otrzymanym wyróżnieniu, co zdecydowanie pomaga w początkowej fazie kontaktów z Klientem. Już w trakcie rozmów i negocjacji staramy się pokazać, że nasz produkt nie tylko był wart wyróżnienia „Laur Eksperta” i nagrody nadzwyczajnej „Medal Nowoczesności”, lecz również spełnia wymagania Klienta i wysokie standardy jakościowe oraz pokazuje innowacyjność podejścia i nowoczesną technologię. Nasz system jest całkowicie nowy i jest już wdrożony w wielu firmach. To pokazuje elastyczność podejścia do Klienta. Dzięki bardzo dobremu zespołowi, zarówno programistów, jak i osób wdrażających produkt, nasza firma plasuje się w gronie przedsiębiorstw wyróżniających się i przyjaznych swoim Klientom.


Jerzy Rożek, Prezes Warszawskiego Domu Technika NOT Sp. z o.o.
 
Warszawski Dom Technika NOT Sp. z o.o. prowadzi wynajem sal konferencyjnych wraz z kompleksową obsługą audiowizualną i internetem. Na życzenie Klienta oferujemy kompleksową bądź częściową obsługę imprez. Dużą uwagę przykładamy do obsługi kontrahentów. Przygotowujemy scenariusz i oprawę imprezy, aranżację sali, zapewniamy catering, obsługę artystyczną i techniczną. Naszym atutem jest, że posiadamy 7 sal różnej wielkości mogących pomieścić od 20 do 450 osób w ustawieniu teatralnym lub od 15 do 280 osób w ustawieniu konferencyjnym. Zabytkowe wnętrza sal nadają niepowtarzalny klimat każdemu przedsięwzięciu. Sale różnią się od siebie nie tylko rozmiarami ale również klimatem, co pozwala na zorganizowanie eventu o dowolnym charakterze, rozmiarze i kształcie. Konferencje, wystawy, eleganckie bale, przyjęcia weselne, koncerty, szkolenia, sympozja, bale studniówkowe – to tylko niektóre z możliwości wykorzystania sal i obiektu Domu Technika. Naszą wizytówką jest „zadowolony klient, wróci” i przyprowadzi następnego. Chcielibyśmy jeszcze raz podziękować kapitule Konkursu „Laur Eksperta” za docenienie Spółki Warszawski Dom Technika NOT w kategorii usługi wynajmu sal konferencyjnych za długoletni dorobek. Jest to dla nas duże wyróżnienie i motywacja do dalszej, lepszej pracy w zakresie wynajmu sal. Warszawski Dom Technika NOT Sp. z o.o. powstała w 1991 r. i w 2016 r. obchodzimy 25-lecie działalności, która opiera się na wynajmie powierzchni biurowych i sal konferencyjnych. Mówiąc o wyżej wymienionej nagrodzie i naszej działalności, nie można pominąć naszej siedziby. Warszawski Dom Technika jest obiektem zabytkowym o charakterze neobarokowym i neorokokowym z elementami secesji, położonym w centrum Warszawy w pobliżu warszawskiej Starówki. Ma on bogatą historię Powstał w 1905 r. jako gmach Stowarzyszenia Techników, zlokalizowany przy ul. Włodzimierskiej – dziś ul. T. Czackiego 3/5. Jego inicjatorem był ówczesny prezydent Warszawy Piotr Drzewiecki. W zeszłym roku obchodziliśmy jubileusz 110–lecia oddania budynku do użytku, dlatego szczególnie cieszymy się z tak prestiżowej nagrody, która dodała blasku Warszawskiemu Domu Technika na 110 - rocznicę.


Agnieszka Rydz, właścicielka Hotelu AGIT w Lublinie
 
„Laur Eksperta” to wyróżnienie dla firm inwestujących w ciekawe, oryginalne i innowacyjne rozwiązania, a także dbających o najwyższą jakość świadczonych usług. Wiedzą o tym także sami konsumenci, którzy przy doborze właściwej dla siebie usługi, produktu czy lokalu kierują się obecnością Znaku Jakości „Laur Eksperta”. Jako firma, która na pierwszym miejscu stawia jakość świadczonych usług, o czym świadczą inne nagrody, uznaliśmy, że mimo krótkiej obecności na rynku zapracowaliśmy na wyróżnienie „Laur Eksperta”, które dzięki swej rozpoznawalności jeszcze bardziej wzmocni naszą pozycję. To także pewnego rodzaju nagroda dla naszych dotychczasowych klientów, których wybór naszych usług został teraz oficjalnie uznany za najlepszy z możliwych. Poza źródłem ogromnej radości i dumy, uzyskane wyróżnienie „Laur Eksperta” jest dla nas także szczególnym zobowiązaniem do dalszej, jeszcze bardziej wytężonej pracy mającej na celu ciągłe zwiększanie jakości świadczonych usług, a co za tym idzie wciąż rosnące zadowolenie klientów.


Dariusz Grajda, Członek Zarządu, Dyrektor Handlowy „Kolei Mazowieckich - KM” sp. z o.o.
 
Spółka Koleje Mazowieckie zdecydowała się wziąć udział w konkursie „Laur Eksperta”, gdyż uznaliśmy, że pociąg „Słoneczny” to znak jakości, który warto promować. W 2011 r. pociąg „Słoneczny” został odznaczony godłem promocyjnym „Teraz Polska”, które nagradza najlepsze Produkty i Usługi, Gminy, Produkty Lokalne i Przedsięwzięcia Innowacyjne. Podróż tym składem to komfort za przystępną cenę. O jego atrakcyjności decyduje m.in. niska cena biletu, krótki czas przejazdu oraz wysoki standard. „Słoneczny” kursuje zestawiony z nowoczesnych wagonów piętrowych, klimatyzowanych, dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych. W pociągu można także bezpłatnie przewozić rower oraz psa. Pociąg „Słoneczny” jest jednym z najpopularniejszych połączeń wybieranych przez osoby udające się nad morze. Najlepszym dowodem na zainteresowanie tą ofertą jest rosnąca z roku na rok liczba podróżnych, która świadczy o dobrej ofercie i jakości połączenia. Tylko w zeszłym roku pociąg „Słoneczny” wybrało prawie 120 tys. osób. Jest to najwyższy wynik od początku jego kursowania. W ubiegłym roku pociąg po raz pierwszy jeździł w wydłużonej relacji do Ustki. Być może w tym roku pociąg „Słoneczny” przewiezie milionowego pasażera. W ciągu 10 lat pociąg „Słoneczny” przewiózł blisko 870 tysięcy pasażerów. Cieszę się, że „Słoneczny” został doceniony nie tylko przez pasażerów, ale także przez Kapitułę Konkursu. Znak Jakości „Laur Eksperta” w kategorii „Transport” to kolejne duże wyróżnienie. Nagroda „Laur Eksperta” jest kolejnym wyróżnieniem dla spółki Koleje Mazowieckie , które cieszy. Jest to także wyróżnienie dla naszych pracowników, którzy każdego dnia wspierają podróżnych.


Michał Mirocha, właściciel firmy Mimari
 

Udział w I edycji Konkursu „Laur Eksperta” to wyróżnienie szczególnie prestiżowe i cenne dla firmy Mimari , gdyż jest przyznawane przez kapitułę złożoną z naukowców najlepszych polskich uczelni. To ogólnopolski konkurs i program doradztwa konsumenckiego, którego celem jest wyróżnianie najlepszych produktów, marek i usług dostępnych na polskim rynku. Firmy wyróżnione w konkursie wprowadziły na rynek produkty i usługi dobrze odpowiadające na oczekiwania klientów, wyróżniające się na tle innych produktów i usług konkurencyjnych, posiadające znaczący potencjał innowacyjny. To dla nas wielki zaszczyt jak również motywacja do dalszego rozwoju, podnoszenia jakości świadczonych usług. Przyznany certyfikat ma przede wszystkim zwiększyć rozpoznawalność firmy Mimari oraz umocnić naszą pozycję lidera na rynku branży kosmetycznej. Jest to wyróżnienie, które wzbudza zaufanie odbiorców firmy do oferowanych usług oraz produktów. Firma Mimari od samego początku swojego istnienia kładzie nacisk na to, by proponować klientom produkty najwyższej jakości oraz najnowocześniejsze technologie obecne na rynku. Zaufanie naszych odbiorców zyskaliśmy dzięki indywidualnemu podejściu do każdego klienta. Potrafimy tak dostosować naszą ofertę, aby klienci dzięki zakupionym u nas produktom z powodzeniem funkcjonowali w branży. Nie bazujemy na sprzedaży jednorazowej. Obsługa klienta stanowi jeden z najważniejszych elementów strategii firmy. W istotny sposób wpływa ona na poziom relacji oraz lojalność klientów. Długotrwałe relacje są podstawą wyższej rentowności przedsiębiorstwa. Zdobycie i zatrzymanie klientów wymaga zrozumienia tego, co dla tych klientów stanowi wartość, i koncentracji na procesach, dzięki którym tę wartość można konsekwentnie dostarczać. Jedną z metod zwiększania wartości oferowanej nabywcom jest właśnie poprawa jakości obsługi klienta.

Anita Hawryńska, Prezes EDIFICIO Sp. z o.o.
 
Zdecydowaliśmy się wziąć udział w I edycji Konkursu „Laur Eksperta” z uwagi na to, że budynek VILLA NOVA jest pierwszą w Polce realizacją wielorodzinnego budynku mieszkalnego w standardzie pasywnym, potwierdzonym niemieckim Certyfikatem Darmstadt, polskim NF15 oraz spełniającym Dyrektywę unijną 2010/31/UE już w 2015r. Zgłoszone do konkursu "mieszkanie pasywne" otrzymało certyfikat "Laur Eksperta 2015/2016". Logo Certyfikatu znajduje się na stronie Edificio sp. z o.o. i fanpage przedsiębiorstwa. Jesteśmy firmą rodzinną. Budujemy kameralne, wielorodzinne budynki na terenie Dzielnicy Warszawa Włochy od 2008 roku. Rozwijamy się, poprawiamy i ulepszamy. Nasza marka EDIFICIO Sp. z o.o. powstała w czerwcu 2014 roku, by realizować innowacyjne, pasywne i certyfikowane projekty. Nowatorskie standardy budynków i mieszkań wychodzą naprzeciw nietuzinkowym oczekiwaniom Klientów. Budujemy pierwsze w Polsce, wielorodzinne budynki pasywne. Nasze deklaracje potwierdzone są obliczeniami, testami i certyfikatami. Dbamy o środowisko i komfort zamieszkania. Budujemy ekologicznie i zdrowo. Nasi Klienci kupując dziś, czynią oszczędności na przyszłość.


Zuzanna Mikołajczyk, Dyrektor ds. Marketingu i Handlu, Członek Zarządu Mikomax Smart Office
 
Mikomax Smart Office dostarcza rozwiązania pozwalające na kompleksową organizację miejsca pracy, która wpływa na efektywność pracowników i całego przedsiębiorstwa. Firma posiada ofertę dostosowaną do potrzeb różnych branż. Proponuje też usługi wspierające realizację projektu, od procesu rozpoczęcia współpracy po realizację rozwiązań, np. badanie i analiza efektywności miejsca pracy wg metody Leesman, projektowanie przestrzeni pracy, wyposażenie stanowisk pracy, transport i montaż, pomoc w relokacji, szkolenia z zasad ergonomii. Nieszablonowe podejście do obsługi, innowacyjność i 25-letnie doświadczenie Mikomax Smart Office doceniają klienci nie tylko w kraju. Firma aktualnie współpracuje z 37 zagranicznymi partnerami handlowymi, m.in. z Niemiec, Holandii, Wielkiej Brytanii, Danii, Francji, ale też Arabii Saudyjskiej czy Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Nadanie Mikomax Smart Office Znaku Jakości w I edycji Ogólnopolskiego Konkursu i Programu Doradztwa Konsumenckiego dla Firm „Laur Eksperta” potwierdza, że oferta firmy spełnia potrzeby użytkowników rozwiązań firmy oraz wpisuje się w najnowsze trendy na rynku produktów dedykowanych przestrzeniom biurowym. Biurko Stand Up, które otrzymało Wyróżnienie Nadzwyczajne „Medal Nowoczesności” w I edycji Ogólnopolskiego Konkursu i Programu Doradztwa Konsumenckiego dla Firm „Laur Eksperta” jest odpowiedzią na zyskujący na popularności trend do dynamicznej pracy. Biurko wyposażone jest w intuicyjną regulację wysokości blatu. Dzięki zastosowaniu nowatorskiego manualnego rozwiązania biurko może być wykorzystane w niemal każdej przestrzeni, bez konieczności użycia energii elektrycznej. Pozwala na łatwe i płynne przejście od pracy siedzącej do stojącej. Zwiększenie dynamiki i zdrowego ruchu w biurze pomagają zapobiegać dolegliwościom wynikającym z długiego przebywania w jednej pozycji. System pozwala też na dostosowanie go do bieżących potrzeb oraz specyfiki aktualnie prowadzonych projektów. Sprawdzi się zarówno w pracy indywidualnej, jak i zespołowej. Dzięki zastosowaniu ścianek całkowicie oddzielających od siebie przylegające stanowiska pracy sprzyja koncentracji. Po podniesieniu blatu, dwa lub cztery pojedyncze miejsca pracy można szybko zmienić na strefę spotkań na stojąco dla zespołu projektowego. System ułatwia przeprowadzanie szybkich, nieformalnych zebrań bez potrzeby przenoszenia pracy do sali konferencyjnej.


Marcin Szczypa, właściciel Biura Rachunkowego Peter Green
 
Biuro rachunkowe Peter Green Marcin Szczypa zdecydowało się wziąć udział w I edycji Konkursu „Laur Eksperta” ze względu na możliwość zdobycia prestiżowego znaku jakości, który wyróżni nas na tle konkurencji oraz wpłynie pozytywnie na wynik sprzedaży naszego produktu. Chcieliśmy zdobyć znak jakości „Laur Eksperta”, który byłby potwierdzeniem świadczenia nowoczesnych usług księgowych za pomocą aplikacji RTAX. Biuro Rachunkowe Peter Green w oparciu o własne doświadczenia jest świadome, jak bardzo ważnym czynnikiem w rozwoju firmy jest inwestycja w jakość obsługi klienta. Zadowoleni i lojalni klienci poprzez swoje rekomendacje polecają usługi i produkty danej firmy swoim znajomym, a rekomendacje znajomych są bardzo ważnym, o ile nie najważniejszym źródłem informacji. Stały, zadowolony z obsługi klient łatwiej zaakceptuje podwyżki cen niż nowy klient. Dla zadowolonego klienta podwyżka ceny nie stanowi powodu do rezygnacji z zakupu danej usługi, towaru. Ponadto zadowolony klient stanowi dla firmy gwarancję długoterminowego zysku, a wysoka jakość obsługi redukuje koszty związane z ponownym wykonaniem usługi. Zdobyte wyróżnienie w konkursie było dla nas ogromnym zaskoczeniem, ale również dało nam wiarę w siebie. Produkt, nad którym pracowaliśmy kilka lat został poddany badaniu przez najlepszych specjalistów i został doceniony, a więc jest na tyle dobry, że możemy bez żadnych obaw polecać go innym firmom i instytucjom. Dzięki posiadaniu certyfikatu „Laur Eksperta” możemy posługiwać się godłem oraz informacją o uzyskanym wyróżnieniu na stronie internetowej naszej firmy. Godło „Laur Eksperta” umieściliśmy również na papierze firmowym, formatkach mailowych, opakowaniu wyróżnionego produktu oraz na produktach reklamowych naszej firmy, np. teczkach firmowych, w broszurach informacyjnych. Ponadto do każdego z naszych klientów została wysłana informacja o zdobyciu prestiżowego znaku jakości „Laur Eksperta” za aplikację RTAX.

 

PATRONAT
Laur Eksperta

Opinie

Bogusław Kowalski, Prezes Grupy Kapitałowej Graal
 
Jako Grupa Kapitałowa Graal stale pracujemy nad jakością naszych produktów, dlatego każda nagroda jest dla nas zawsze powodem do dumy i motywacją do dalszego rozwoju. Linia produktów SuperFish Prestige, która otrzymała wyróżnienie „Laur Eksperta”, powstała po to, aby sprostać wymaganiom klientów przywiązujących dużą wagę do wielu aspektów produktów, jak: najwyższa jakość składników, smak, a nawet opakowani  odzwierciedlające wyjątkowość całej linii. Wśród produktów SuperFish Prestige nasi klienci znajdą m.in. polędwice z łososia, sardynki, ryby wędzone i ryby w zalewach, skomponowane z ulubionymi składnikami wysokiej jakości, w tym chociażby suszonymi pomidorami, kaparami czy owocami goji. Linia SuperFish Prestige to także odpowiedź na lukę w segmencie rybnych produktów luksusowych. Odznaczenie jej „Laurem Eksperta” jest dla nas szczególnie cenne, ponieważ zostało przyznane przez kapitułę złożoną z naukowców polskich uczelni i ekspertów, a więc klienci mogą mieć pewność, że nasza marka to świadectwo najwyższych standardów. To również docenienie naszych wysiłków, które wkładamy w każdy etap produkcji, za co dziękujemy. Niezwykle ważne są dla nas nie tylko stałe monitorowanie zadowolenia klientów z oferty oraz czuwanie nad procesem produkcyjnym i inwestycje w technologie, dzięki którym możemy dostarczać konsumentom wyroby najwyższej jakości, ale rozumiemy również, jak wielkie znaczenie ma czynnik ludzki. Właśnie dlatego dbamy o jak najlepsze warunki pracy – wyróżnienie Laur Eksperta to również nagroda dla naszych pracowników, zatem dziękujemy im za codzienny wkład w sukcesy, które wspólnie osiągamy.


Mirosław Siwirski, Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny PCC EXOL S.A.
 
Znak jakości w konkursie "Laur Eksperta", jest przyznawany przez Kapitułę złożoną z naukowców najlepszych polskich uczelni. Uznanie tak znamienitego grona to bezsprzecznie wielki zaszczyt, który jednak zobowiązuje i stanowi bodziec do dalszego działania w zakresie wdrażania innowacji i promowania zrównoważonej produkcji i konsumpcji. Zdobyte wyróżnienie jest więc dla na nas źródłem motywacji do ciągłego podnoszenia jakości produktów i zwiększania atrakcyjności oferty Spółki. Robimy to zarówno poprzez innowacje w technologiach wytwarzania, jak i przez poszukiwanie nowych zastosowań aplikacyjnych dla naszych produktów. Komunikujemy nie tylko sam fakt posiadania certyfikatu, ale przede wszystkim wartości jakie za nim stoją. Nasza oferta jest skierowana do sektora B2B. Wytwarzamy substancje i formulacje chemiczne dla wielu branż przemysłowych, gdzie kluczowym kryterium wyboru dostawcy jest jakość. Dlatego „Laur Eksperta” gości na naszych stronach internetowych, w mediach społecznościowych, prezentacjach firmowych i wielu innych kanałach komunikacji. Nie tracimy okazji, aby chwalić się takim sukcesem.


Aneta Kłunduk, pełnomocnik właściciela Przedsiębiorstwa Konsultingowego AGM
 
Wzięliśmy udział w Konkursie "Laur Eksperta", ponieważ chcieliśmy się zorientować, jak eksperci ocenią naszą działalność oraz gdyby udało nam się uzyskać tytuł, dodatkowo wykreować markę świadczonych przez nas usług. Ponadto zależało nam na zwiększeniu zaufania Klientów. W pewnym sensie chcieliśmy poddać się ocenie czy weryfikacji, by uzyskać pewność co do właściwego kierunku naszych działań. Bardzo ucieszył nas fakt, iż to co robimy, zostało pozytywnie ocenione przez ekspertów i stało się dla nas motorem do dalszych działań oraz stałego rozwoju. Certyfikat "Laur Eksperta" umieściliśmy na naszej stronie internetowej, portalach oraz materiałach reklamowych. Ponadto znakiem opatrujemy oferty wysyłane do Klientów i korespondencję firmową. Biorąc udział w konkursach, również przekazujemy skan certyfikatu, ponieważ jesteśmy dumni z uzyskanego wyróżnienia. Jeśli chodzi o naszą działalność i to co nas wyróżnia, to pierwszym elementem jest uczciwość, przede wszystkim wobec klientów, ale również wobec siebie nawzajem oraz wykonywanie usług w sposób niezwykle rzetelny, dostosowany wprost do potrzeb i wymagań konkretnego Klienta. Zatrudniamy kilku specjalistów dedykowanych do poszczególnych usług. W roku 2013 opracowaliśmy i wdrożyliśmy w życie kodeks etyczny, w oparciu o który staramy się działać zarówno w stosunkach wewnątrz firmy, jak i na zewnątrz. W tym też roku uzyskaliśmy certyfikat "Odpowiedzialni Społecznie", co potwierdza, że działamy w dobrej wierze dla Klienta i społeczeństwa. Dowodem świadczenia usług na najwyższym poziomie jest posiadanie certyfikatu Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001 oraz ISO 29990 w zakresie usług edukacyjnych, ponadto nasi Konsultanci wpisani są do bazy doradców CSR PARP, a niedawno uzyskaliśmy tytuł firmy szkoleniowo-doradczej roku 2016. Nasze usługi świadczymy kompleksowo, opiekujemy się naszymi Klientami długofalowo, pamiętamy o ważnych terminach, śledzimy sytuację rynkową i informujemy Klientów o istotnych dla ich działalności zmianach w przepisach prawa, pomagamy w wyjściu z trudnych sytuacji, wszystko to w znacznej mierze skutkuje wieloletnią, owocną współpracą.


Maciej Wojtasiewicz, Członek Zarządu Datacomp Sp. z o.o.
 
Jesteśmy firmą informatyczną z wieloletnim stażem i ugruntowaną pozycją na rynku i doskonale wiemy, jak ważna jest jakość wyprodukowanych systemów IT. Bez stałej współpracy z Klientem, tworzenie systemu informatycznego odbywa się w oderwaniu od rzeczywistości. Trzeba sobie zdać sprawę, że nasze systemy wykorzystywane są na co dzień przez setki osób i to od naszych systemów w dużej mierze zależy efektywność i jakość wykonywanej przez nich pracy. Dlatego też każda uwaga ze strony Klienta odnośnie systemu jest z uwagą rozpatrywana, bo w efekcie końcowym ma ona służyć Klientowi. Jakość obsługi Klienta jest więc dla nas na pierwszym miejscu. Należy pamiętać, że wybór systemu informatycznego jest często decyzją na wiele lat i niezadowolenie Klienta pociąga za sobą brak dobrej rekomendacji. To właśnie rekomendacja jest często czynnikiem decydującym przy wyborze systemu. „Laur Eksperta” niewątpliwie jest taką rekomendacją dla Klienta i dzięki niej Klient bardziej zwróci uwagę na nasz system. Każdorazowo staramy się informować rynek o otrzymanym wyróżnieniu, co zdecydowanie pomaga w początkowej fazie kontaktów z Klientem. Już w trakcie rozmów i negocjacji staramy się pokazać, że nasz produkt nie tylko był wart wyróżnienia „Laur Eksperta” i nagrody nadzwyczajnej „Medal Nowoczesności”, lecz również spełnia wymagania Klienta i wysokie standardy jakościowe oraz pokazuje innowacyjność podejścia i nowoczesną technologię. Nasz system jest całkowicie nowy i jest już wdrożony w wielu firmach. To pokazuje elastyczność podejścia do Klienta. Dzięki bardzo dobremu zespołowi, zarówno programistów, jak i osób wdrażających produkt, nasza firma plasuje się w gronie przedsiębiorstw wyróżniających się i przyjaznych swoim Klientom.


Jerzy Rożek, Prezes Warszawskiego Domu Technika NOT Sp. z o.o.
 
Warszawski Dom Technika NOT Sp. z o.o. prowadzi wynajem sal konferencyjnych wraz z kompleksową obsługą audiowizualną i internetem. Na życzenie Klienta oferujemy kompleksową bądź częściową obsługę imprez. Dużą uwagę przykładamy do obsługi kontrahentów. Przygotowujemy scenariusz i oprawę imprezy, aranżację sali, zapewniamy catering, obsługę artystyczną i techniczną. Naszym atutem jest, że posiadamy 7 sal różnej wielkości mogących pomieścić od 20 do 450 osób w ustawieniu teatralnym lub od 15 do 280 osób w ustawieniu konferencyjnym. Zabytkowe wnętrza sal nadają niepowtarzalny klimat każdemu przedsięwzięciu. Sale różnią się od siebie nie tylko rozmiarami ale również klimatem, co pozwala na zorganizowanie eventu o dowolnym charakterze, rozmiarze i kształcie. Konferencje, wystawy, eleganckie bale, przyjęcia weselne, koncerty, szkolenia, sympozja, bale studniówkowe – to tylko niektóre z możliwości wykorzystania sal i obiektu Domu Technika. Naszą wizytówką jest „zadowolony klient, wróci” i przyprowadzi następnego. Chcielibyśmy jeszcze raz podziękować kapitule Konkursu „Laur Eksperta” za docenienie Spółki Warszawski Dom Technika NOT w kategorii usługi wynajmu sal konferencyjnych za długoletni dorobek. Jest to dla nas duże wyróżnienie i motywacja do dalszej, lepszej pracy w zakresie wynajmu sal. Warszawski Dom Technika NOT Sp. z o.o. powstała w 1991 r. i w 2016 r. obchodzimy 25-lecie działalności, która opiera się na wynajmie powierzchni biurowych i sal konferencyjnych. Mówiąc o wyżej wymienionej nagrodzie i naszej działalności, nie można pominąć naszej siedziby. Warszawski Dom Technika jest obiektem zabytkowym o charakterze neobarokowym i neorokokowym z elementami secesji, położonym w centrum Warszawy w pobliżu warszawskiej Starówki. Ma on bogatą historię Powstał w 1905 r. jako gmach Stowarzyszenia Techników, zlokalizowany przy ul. Włodzimierskiej – dziś ul. T. Czackiego 3/5. Jego inicjatorem był ówczesny prezydent Warszawy Piotr Drzewiecki. W zeszłym roku obchodziliśmy jubileusz 110–lecia oddania budynku do użytku, dlatego szczególnie cieszymy się z tak prestiżowej nagrody, która dodała blasku Warszawskiemu Domu Technika na 110 - rocznicę.


Agnieszka Rydz, właścicielka Hotelu AGIT w Lublinie
 
„Laur Eksperta” to wyróżnienie dla firm inwestujących w ciekawe, oryginalne i innowacyjne rozwiązania, a także dbających o najwyższą jakość świadczonych usług. Wiedzą o tym także sami konsumenci, którzy przy doborze właściwej dla siebie usługi, produktu czy lokalu kierują się obecnością Znaku Jakości „Laur Eksperta”. Jako firma, która na pierwszym miejscu stawia jakość świadczonych usług, o czym świadczą inne nagrody, uznaliśmy, że mimo krótkiej obecności na rynku zapracowaliśmy na wyróżnienie „Laur Eksperta”, które dzięki swej rozpoznawalności jeszcze bardziej wzmocni naszą pozycję. To także pewnego rodzaju nagroda dla naszych dotychczasowych klientów, których wybór naszych usług został teraz oficjalnie uznany za najlepszy z możliwych. Poza źródłem ogromnej radości i dumy, uzyskane wyróżnienie „Laur Eksperta” jest dla nas także szczególnym zobowiązaniem do dalszej, jeszcze bardziej wytężonej pracy mającej na celu ciągłe zwiększanie jakości świadczonych usług, a co za tym idzie wciąż rosnące zadowolenie klientów.


Dariusz Grajda, Członek Zarządu, Dyrektor Handlowy „Kolei Mazowieckich - KM” sp. z o.o.
 
Spółka Koleje Mazowieckie zdecydowała się wziąć udział w konkursie „Laur Eksperta”, gdyż uznaliśmy, że pociąg „Słoneczny” to znak jakości, który warto promować. W 2011 r. pociąg „Słoneczny” został odznaczony godłem promocyjnym „Teraz Polska”, które nagradza najlepsze Produkty i Usługi, Gminy, Produkty Lokalne i Przedsięwzięcia Innowacyjne. Podróż tym składem to komfort za przystępną cenę. O jego atrakcyjności decyduje m.in. niska cena biletu, krótki czas przejazdu oraz wysoki standard. „Słoneczny” kursuje zestawiony z nowoczesnych wagonów piętrowych, klimatyzowanych, dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych. W pociągu można także bezpłatnie przewozić rower oraz psa. Pociąg „Słoneczny” jest jednym z najpopularniejszych połączeń wybieranych przez osoby udające się nad morze. Najlepszym dowodem na zainteresowanie tą ofertą jest rosnąca z roku na rok liczba podróżnych, która świadczy o dobrej ofercie i jakości połączenia. Tylko w zeszłym roku pociąg „Słoneczny” wybrało prawie 120 tys. osób. Jest to najwyższy wynik od początku jego kursowania. W ubiegłym roku pociąg po raz pierwszy jeździł w wydłużonej relacji do Ustki. Być może w tym roku pociąg „Słoneczny” przewiezie milionowego pasażera. W ciągu 10 lat pociąg „Słoneczny” przewiózł blisko 870 tysięcy pasażerów. Cieszę się, że „Słoneczny” został doceniony nie tylko przez pasażerów, ale także przez Kapitułę Konkursu. Znak Jakości „Laur Eksperta” w kategorii „Transport” to kolejne duże wyróżnienie. Nagroda „Laur Eksperta” jest kolejnym wyróżnieniem dla spółki Koleje Mazowieckie , które cieszy. Jest to także wyróżnienie dla naszych pracowników, którzy każdego dnia wspierają podróżnych.


Michał Mirocha, właściciel firmy Mimari
 

Udział w I edycji Konkursu „Laur Eksperta” to wyróżnienie szczególnie prestiżowe i cenne dla firmy Mimari , gdyż jest przyznawane przez kapitułę złożoną z naukowców najlepszych polskich uczelni. To ogólnopolski konkurs i program doradztwa konsumenckiego, którego celem jest wyróżnianie najlepszych produktów, marek i usług dostępnych na polskim rynku. Firmy wyróżnione w konkursie wprowadziły na rynek produkty i usługi dobrze odpowiadające na oczekiwania klientów, wyróżniające się na tle innych produktów i usług konkurencyjnych, posiadające znaczący potencjał innowacyjny. To dla nas wielki zaszczyt jak również motywacja do dalszego rozwoju, podnoszenia jakości świadczonych usług. Przyznany certyfikat ma przede wszystkim zwiększyć rozpoznawalność firmy Mimari oraz umocnić naszą pozycję lidera na rynku branży kosmetycznej. Jest to wyróżnienie, które wzbudza zaufanie odbiorców firmy do oferowanych usług oraz produktów. Firma Mimari od samego początku swojego istnienia kładzie nacisk na to, by proponować klientom produkty najwyższej jakości oraz najnowocześniejsze technologie obecne na rynku. Zaufanie naszych odbiorców zyskaliśmy dzięki indywidualnemu podejściu do każdego klienta. Potrafimy tak dostosować naszą ofertę, aby klienci dzięki zakupionym u nas produktom z powodzeniem funkcjonowali w branży. Nie bazujemy na sprzedaży jednorazowej. Obsługa klienta stanowi jeden z najważniejszych elementów strategii firmy. W istotny sposób wpływa ona na poziom relacji oraz lojalność klientów. Długotrwałe relacje są podstawą wyższej rentowności przedsiębiorstwa. Zdobycie i zatrzymanie klientów wymaga zrozumienia tego, co dla tych klientów stanowi wartość, i koncentracji na procesach, dzięki którym tę wartość można konsekwentnie dostarczać. Jedną z metod zwiększania wartości oferowanej nabywcom jest właśnie poprawa jakości obsługi klienta.

Anita Hawryńska, Prezes EDIFICIO Sp. z o.o.
 
Zdecydowaliśmy się wziąć udział w I edycji Konkursu „Laur Eksperta” z uwagi na to, że budynek VILLA NOVA jest pierwszą w Polce realizacją wielorodzinnego budynku mieszkalnego w standardzie pasywnym, potwierdzonym niemieckim Certyfikatem Darmstadt, polskim NF15 oraz spełniającym Dyrektywę unijną 2010/31/UE już w 2015r. Zgłoszone do konkursu "mieszkanie pasywne" otrzymało certyfikat "Laur Eksperta 2015/2016". Logo Certyfikatu znajduje się na stronie Edificio sp. z o.o. i fanpage przedsiębiorstwa. Jesteśmy firmą rodzinną. Budujemy kameralne, wielorodzinne budynki na terenie Dzielnicy Warszawa Włochy od 2008 roku. Rozwijamy się, poprawiamy i ulepszamy. Nasza marka EDIFICIO Sp. z o.o. powstała w czerwcu 2014 roku, by realizować innowacyjne, pasywne i certyfikowane projekty. Nowatorskie standardy budynków i mieszkań wychodzą naprzeciw nietuzinkowym oczekiwaniom Klientów. Budujemy pierwsze w Polsce, wielorodzinne budynki pasywne. Nasze deklaracje potwierdzone są obliczeniami, testami i certyfikatami. Dbamy o środowisko i komfort zamieszkania. Budujemy ekologicznie i zdrowo. Nasi Klienci kupując dziś, czynią oszczędności na przyszłość.


Zuzanna Mikołajczyk, Dyrektor ds. Marketingu i Handlu, Członek Zarządu Mikomax Smart Office
 
Mikomax Smart Office dostarcza rozwiązania pozwalające na kompleksową organizację miejsca pracy, która wpływa na efektywność pracowników i całego przedsiębiorstwa. Firma posiada ofertę dostosowaną do potrzeb różnych branż. Proponuje też usługi wspierające realizację projektu, od procesu rozpoczęcia współpracy po realizację rozwiązań, np. badanie i analiza efektywności miejsca pracy wg metody Leesman, projektowanie przestrzeni pracy, wyposażenie stanowisk pracy, transport i montaż, pomoc w relokacji, szkolenia z zasad ergonomii. Nieszablonowe podejście do obsługi, innowacyjność i 25-letnie doświadczenie Mikomax Smart Office doceniają klienci nie tylko w kraju. Firma aktualnie współpracuje z 37 zagranicznymi partnerami handlowymi, m.in. z Niemiec, Holandii, Wielkiej Brytanii, Danii, Francji, ale też Arabii Saudyjskiej czy Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Nadanie Mikomax Smart Office Znaku Jakości w I edycji Ogólnopolskiego Konkursu i Programu Doradztwa Konsumenckiego dla Firm „Laur Eksperta” potwierdza, że oferta firmy spełnia potrzeby użytkowników rozwiązań firmy oraz wpisuje się w najnowsze trendy na rynku produktów dedykowanych przestrzeniom biurowym. Biurko Stand Up, które otrzymało Wyróżnienie Nadzwyczajne „Medal Nowoczesności” w I edycji Ogólnopolskiego Konkursu i Programu Doradztwa Konsumenckiego dla Firm „Laur Eksperta” jest odpowiedzią na zyskujący na popularności trend do dynamicznej pracy. Biurko wyposażone jest w intuicyjną regulację wysokości blatu. Dzięki zastosowaniu nowatorskiego manualnego rozwiązania biurko może być wykorzystane w niemal każdej przestrzeni, bez konieczności użycia energii elektrycznej. Pozwala na łatwe i płynne przejście od pracy siedzącej do stojącej. Zwiększenie dynamiki i zdrowego ruchu w biurze pomagają zapobiegać dolegliwościom wynikającym z długiego przebywania w jednej pozycji. System pozwala też na dostosowanie go do bieżących potrzeb oraz specyfiki aktualnie prowadzonych projektów. Sprawdzi się zarówno w pracy indywidualnej, jak i zespołowej. Dzięki zastosowaniu ścianek całkowicie oddzielających od siebie przylegające stanowiska pracy sprzyja koncentracji. Po podniesieniu blatu, dwa lub cztery pojedyncze miejsca pracy można szybko zmienić na strefę spotkań na stojąco dla zespołu projektowego. System ułatwia przeprowadzanie szybkich, nieformalnych zebrań bez potrzeby przenoszenia pracy do sali konferencyjnej.


Marcin Szczypa, właściciel Biura Rachunkowego Peter Green
 
Biuro rachunkowe Peter Green Marcin Szczypa zdecydowało się wziąć udział w I edycji Konkursu „Laur Eksperta” ze względu na możliwość zdobycia prestiżowego znaku jakości, który wyróżni nas na tle konkurencji oraz wpłynie pozytywnie na wynik sprzedaży naszego produktu. Chcieliśmy zdobyć znak jakości „Laur Eksperta”, który byłby potwierdzeniem świadczenia nowoczesnych usług księgowych za pomocą aplikacji RTAX. Biuro Rachunkowe Peter Green w oparciu o własne doświadczenia jest świadome, jak bardzo ważnym czynnikiem w rozwoju firmy jest inwestycja w jakość obsługi klienta. Zadowoleni i lojalni klienci poprzez swoje rekomendacje polecają usługi i produkty danej firmy swoim znajomym, a rekomendacje znajomych są bardzo ważnym, o ile nie najważniejszym źródłem informacji. Stały, zadowolony z obsługi klient łatwiej zaakceptuje podwyżki cen niż nowy klient. Dla zadowolonego klienta podwyżka ceny nie stanowi powodu do rezygnacji z zakupu danej usługi, towaru. Ponadto zadowolony klient stanowi dla firmy gwarancję długoterminowego zysku, a wysoka jakość obsługi redukuje koszty związane z ponownym wykonaniem usługi. Zdobyte wyróżnienie w konkursie było dla nas ogromnym zaskoczeniem, ale również dało nam wiarę w siebie. Produkt, nad którym pracowaliśmy kilka lat został poddany badaniu przez najlepszych specjalistów i został doceniony, a więc jest na tyle dobry, że możemy bez żadnych obaw polecać go innym firmom i instytucjom. Dzięki posiadaniu certyfikatu „Laur Eksperta” możemy posługiwać się godłem oraz informacją o uzyskanym wyróżnieniu na stronie internetowej naszej firmy. Godło „Laur Eksperta” umieściliśmy również na papierze firmowym, formatkach mailowych, opakowaniu wyróżnionego produktu oraz na produktach reklamowych naszej firmy, np. teczkach firmowych, w broszurach informacyjnych. Ponadto do każdego z naszych klientów została wysłana informacja o zdobyciu prestiżowego znaku jakości „Laur Eksperta” za aplikację RTAX.

 

Pobierz folder informacyjny

Pobierz zgłoszenie do konkursu

Relacja z Gali Finałowej 2016


Galeria zdjęć 2016