Konkurs i Program Doradztwa Konsumenckiego
"Laur Eksperta"

Zdobądź znak jakości dla produktów i usług przyznawany przez Kapitułę złożoną z naukowców najbardziej prestiżowych polskich uczelni

Laur Eksperta

Dlaczego warto przystąpić?

Dokonując codziennych zakupów, często zwracamy uwagę na godła jakości obecne na opakowaniach lub w reklamach produktów. Trzymając w ręku butelkę popularnego napoju, kupując proszek do prania albo wybierając kredyt w baku, zdarzało nam się zatrzymać wzrok na charakterystycznym logo, które potwierdza wartość danej marki. Dzięki Konkursowi „Laur Eksperta” także Twoje produkty mogą zyskać prestiżowy znak jakości, wzmocnić swoją rozpoznawalność i pozycję rynkową. „Laur Eksperta” to znakomity sposób na kreowanie silnej marki produktów/usług w oparciu o rekomendacje naukowego jury.  

W ubiegłym roku w mediach w całej Polsce ukazało się blisko 1 tys. publikacji na temat laureatów I edycji Konkursu „Laur Eksperta”!


Klienci znają i cenią laury przyznane przez konsumentów, certyfikaty wysokiej jakości i inne godła, które pomagają podczas zakupów wybrać najlepsze, dostępne na rynku towary itp.  Z badań GFK Polonia – jednej z najlepszych pracowni zajmujących się badaniem opinii publicznej - wynika, że mając szeroki wybór towarów, klienci chętniej sięgają po produkty nagradzane w prestiżowych konkursach jakości. Aż 26 proc. respondentów  twierdzi, iż godło promocyjne umieszczone na opakowaniu w istotny sposób wpływa na wybór oznaczonego nim produktu. Na znaki jakości najsilniej zwracają uwagę klienci z dużych, ponad stutysięcznych miast (na podstawie badania Gfk Polonia na zlecenie Aegis Media).


Korzyści z udziału w Konkursie:
 
-Zdobycie prestiżowego znaku jakości może realnie wpływać na wyniki sprzedaży wyróżnionych nim produktów/usług. Badania pokazują bowiem, że klienci często zwracają uwagę na znaki jakości i rekomendacje zewnętrzne, dokonując wyborów zakupowych.
 
-Posiadanie Znaku Jakości „Laur Eksperta” to prosty i skuteczny sposób na wyróżnienie swoich produktów i usług na rynku oraz uzyskanie przewagi nad konkurencją.
 
-„Laur Eksperta” pomaga zdobyć zaufanie klientów w oparciu o rekomendacje wybitnych ekspertów -  naukowców (profesorów i doktorów) reprezentujących najlepsze polskie uczelnie.
 
-Uzyskanie wyróżnienia w Konkursie daje prawo do posługiwania się prestiżowym logo Konkursu na opakowaniach produktu oraz we wszystkich materiałach informacyjnych i promocyjnych firmy (strona internetowa, media społecznościowe, reklamy, foldery, ulotki, papier firmowy itp.)
 
-Organizator Konkursu zapewnia aktywną promocję wyróżnionych produktów i usług, m.in. poprzez serwis internetowy www.laur-eksperta.pl, media tradycyjne i społecznościowe, wydarzenia biznesowe, konferencje, materiały informacyjne Konkursu i inne.   
 
-Udział w Konkursie ułatwia nawiązanie nowych, wartościowych kontaktów biznesowych, np. z innymi laureatami Konkursu.
 
- Uzyskanie wyróżnienia w Konkursie sprzyja budowaniu wizerunku firmy jako dbającej o wysoką jakość produktów/usług, otwartej na potrzeby klientów, rzetelnej, solidnej, nowoczesnej.
 

Laureat Konkursu "Laur Eksperta" uzyskuje prawo do:

-posługiwania się godłem "Laur Eksperta" na opakowaniu wyróżnionego produktu
-posługiwania się godłem "Laur Eksperta" we wszystkich przekazach promujących wyróżniony produkt/usługę (reklamy prasowe, telewizyjne, internetowe, bilbordy, plakaty, ulotki itp.)
-posługiwania się godłem i informacją o uzyskaniu wyróżnienia "Laur Eksperta" na stronie internetowej firmy, papierze firmowym, wizytówkach, formatkach mailowych, w mediach społecznościowych, materiałach prasowych itp.
-udziału w Wielkiej Gali Finałowej Konkursu w Rezydencji Belweder Klonowa Kancelarii Prezydenta RP
-promocji produktu i firmy podczas Wielkiej Gali Finałowej Konkursu
-umieszczenia godła "Laur Eksperta” na frontowej części budynku firmy
-promocji w wydawnictwach, drukach reklamowych i tekstach promocyjnych przygotowywanych przez organizatora Konkursu
-promocji produktu i firmy na stronie internetowej Konkursu, w zakładce poświęconej Laureatom
-członkostwa w Klubie Laureatów Konkursu "Laur Eksperta".

 

PATRONAT
Laur Eksperta

Dlaczego warto przystąpić?

Dokonując codziennych zakupów, często zwracamy uwagę na godła jakości obecne na opakowaniach lub w reklamach produktów. Trzymając w ręku butelkę popularnego napoju, kupując proszek do prania albo wybierając kredyt w baku, zdarzało nam się zatrzymać wzrok na charakterystycznym logo, które potwierdza wartość danej marki. Dzięki Konkursowi „Laur Eksperta” także Twoje produkty mogą zyskać prestiżowy znak jakości, wzmocnić swoją rozpoznawalność i pozycję rynkową. „Laur Eksperta” to znakomity sposób na kreowanie silnej marki produktów/usług w oparciu o rekomendacje naukowego jury.  

W ubiegłym roku w mediach w całej Polsce ukazało się blisko 1 tys. publikacji na temat laureatów I edycji Konkursu „Laur Eksperta”!


Klienci znają i cenią laury przyznane przez konsumentów, certyfikaty wysokiej jakości i inne godła, które pomagają podczas zakupów wybrać najlepsze, dostępne na rynku towary itp.  Z badań GFK Polonia – jednej z najlepszych pracowni zajmujących się badaniem opinii publicznej - wynika, że mając szeroki wybór towarów, klienci chętniej sięgają po produkty nagradzane w prestiżowych konkursach jakości. Aż 26 proc. respondentów  twierdzi, iż godło promocyjne umieszczone na opakowaniu w istotny sposób wpływa na wybór oznaczonego nim produktu. Na znaki jakości najsilniej zwracają uwagę klienci z dużych, ponad stutysięcznych miast (na podstawie badania Gfk Polonia na zlecenie Aegis Media).


Korzyści z udziału w Konkursie:
 
-Zdobycie prestiżowego znaku jakości może realnie wpływać na wyniki sprzedaży wyróżnionych nim produktów/usług. Badania pokazują bowiem, że klienci często zwracają uwagę na znaki jakości i rekomendacje zewnętrzne, dokonując wyborów zakupowych.
 
-Posiadanie Znaku Jakości „Laur Eksperta” to prosty i skuteczny sposób na wyróżnienie swoich produktów i usług na rynku oraz uzyskanie przewagi nad konkurencją.
 
-„Laur Eksperta” pomaga zdobyć zaufanie klientów w oparciu o rekomendacje wybitnych ekspertów -  naukowców (profesorów i doktorów) reprezentujących najlepsze polskie uczelnie.
 
-Uzyskanie wyróżnienia w Konkursie daje prawo do posługiwania się prestiżowym logo Konkursu na opakowaniach produktu oraz we wszystkich materiałach informacyjnych i promocyjnych firmy (strona internetowa, media społecznościowe, reklamy, foldery, ulotki, papier firmowy itp.)
 
-Organizator Konkursu zapewnia aktywną promocję wyróżnionych produktów i usług, m.in. poprzez serwis internetowy www.laur-eksperta.pl, media tradycyjne i społecznościowe, wydarzenia biznesowe, konferencje, materiały informacyjne Konkursu i inne.   
 
-Udział w Konkursie ułatwia nawiązanie nowych, wartościowych kontaktów biznesowych, np. z innymi laureatami Konkursu.
 
- Uzyskanie wyróżnienia w Konkursie sprzyja budowaniu wizerunku firmy jako dbającej o wysoką jakość produktów/usług, otwartej na potrzeby klientów, rzetelnej, solidnej, nowoczesnej.
 

Laureat Konkursu "Laur Eksperta" uzyskuje prawo do:

-posługiwania się godłem "Laur Eksperta" na opakowaniu wyróżnionego produktu
-posługiwania się godłem "Laur Eksperta" we wszystkich przekazach promujących wyróżniony produkt/usługę (reklamy prasowe, telewizyjne, internetowe, bilbordy, plakaty, ulotki itp.)
-posługiwania się godłem i informacją o uzyskaniu wyróżnienia "Laur Eksperta" na stronie internetowej firmy, papierze firmowym, wizytówkach, formatkach mailowych, w mediach społecznościowych, materiałach prasowych itp.
-udziału w Wielkiej Gali Finałowej Konkursu w Rezydencji Belweder Klonowa Kancelarii Prezydenta RP
-promocji produktu i firmy podczas Wielkiej Gali Finałowej Konkursu
-umieszczenia godła "Laur Eksperta” na frontowej części budynku firmy
-promocji w wydawnictwach, drukach reklamowych i tekstach promocyjnych przygotowywanych przez organizatora Konkursu
-promocji produktu i firmy na stronie internetowej Konkursu, w zakładce poświęconej Laureatom
-członkostwa w Klubie Laureatów Konkursu "Laur Eksperta".

 

Pobierz folder informacyjny

Pobierz zgłoszenie do konkursu

Relacja z Gali Finałowej 2016


Galeria zdjęć 2016